11 sept. 2012

Ce poţi face cu multă creativitate 

sau cum a apărut Săpunul Cucumber and Mint


Cu suc de castravete, mentă, argila verde, inspiraţie, jucăuşenie şi creativitate, am obţinut un minunat săpun superhidratant şi ingenios realizat, aşa cum vedeţi în poză:


Săpun cu suc de castravete şi mentă
M-am gândit ce m-am gândit, l-am preparat prin minuţioasa metodă manuală la temperatura camerei, aşa cum sunt realizate toate săpunurile Ambrozeea şi în final, m-am jucat şi l-am creat astfel încât să semene foarte bine cu .... un castravete...:)

Regret doar că nu am făcut poze şi imediat după ce l-am scos din formă, înainte de a-l tăia, să fi văzut ce frumos arăta. Forma finală era cea de castravete lung, cu exteriorul verde...l-am tăiat apoi felii, felii...

Este răcoritor, intens hidratant, astringent, stimulator, curăţă porii, etc.

Încearcă acest Săpun natural cu suc de Castravete şi Mentă Cucumber Mint dimineaţa...îţi va revigora simţurile şi pielea, te va energiza şi îţi va da un plus de tonus. Te vei simţi proaspăt şi pregătit pentru o nouă minunată zi!


Conţine suc, pulpă şi coajă de castravete, pulbere de mentă, argilă verde, unt de cacao, unt de shea, ulei de cocos, ulei de măsline şi altele, uleiuri esenţiale de mentă, neroli, roiniţă, etc.

Îl găsiţi în magazinul online Ambrozeea aici.

2 comentarii:

  1. Imi place cum descrii fiecare dintre produsele tale cosmetice si cum ne prezinti din culisele manufacturarii lor. :) Revin cu placere sa vad ce noutati ai mai postat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc, Lili. Bucuria este si de partea mea, stiind ca sunt apreciate articolele mele. Esti binevenita. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...