23 iul. 2012

Sapun cu petale de trandafiri pentru o piele catifelata

Iată şi frumuseţea frumuseţilor....săpunul meu cu petale delicate şi parfumate de trandafiri, culese de mine din grădina minunată a prietenei mele, Cami. Are trandafiri încântători şi parfumaţi, din aceia din care unii fac dulceaţă, sirop şi trandafirată (Cami), iar alţii săpun minunat, hidrolat, măşti de faţă, creme şi serumuri preţioase (eu, adică :) ).

Şi iată-l, minunatul, parfumatul, delicatul şi luxuriantul meu săpun cu petale de trandafiri:




Este de-abia tăiat (de mâinile mele harnice), în forma din lemn specială pentru tăiat săpun, pe care mi-a făcut-o un bărbat cu muuultă îndemânare şi tare priceput. Tot el mi-a făcut şi formele de lemn pentru sapun şi pe care le preţuiesc foarte mult, căci sunt ex-ce-len-te! Cele mai bune! Nu mai sunt altele la fel!

Minunatul săpun mai conţine şi unt de cacao şi ulei foarte hidratant şi emolient din sâmburi de struguri.

Săpunul delicat din petale de trandafiri este un răsfăţ pentru ten şi pentru corp, pentru orice zeiţă aflată în paradisul terestru, o zeiţă aşa ca tine. :)

Mai multe detalii despre Săpunul cu petale de trandafiri, găsiţi în postarea dedicată aici.
Dacă doriţi să cumpăraţi săpunul natural cu petale de trandafiri îl găsiţi în Magazin aici .

P.S Tocmai am văzut că, printr-o minunată sincronicitate, prietena mea, nostlagică după moda anilor '50 şi mare pasionată de voalete (mărturie stă blogul ei pe care îl puteţi vizita aici), a postat astăzi o nouă voaletă care m-a încântat. De ce? Se numeşte Wild Roses, este de frumuseţe rafinată, veselă şi desigur....are trandafiri! :) Surprinzătoare, sincronicităţile astea, aşa-i? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...