9 iul. 2012

Visand la marea Mediterana

Visând la marea Mediterană...
(şi la un nou săpun natural handmade cu plante mediteraneene)

Pe căldurile acestea toride, poţi visa numai la răcoarea valurilor, la briza sărată şi plăcută a mării. Vă spun sincer, numai cu gândul la Mediterana am fost zilele astea. Şi din vis în gând, am trecut la acţiune şi, folosind principiile minunatelor plante aromatice mediteraneene, am conceput un excepţional săpun 2 în 1, săpun natural binefăcător atât pentru corp, cât şi pentru păr.

Am alchimizat sinergic rozmarinul cu busuiocul şi salvia. Şi iată ce minunăţie a ieşit:


Săpunul Mediterranean Herbal Bliss într-un decor...subacvatic

Desigur, mi-am folosit creativitatea şi la pozat şi a ieşit un decor mediteranean desăvârşit. Graţie unui pasionat de sofisticată artă decorativă acvaristică, aşa-numitul aquascaping, care mi-a permis să fac aceste poze în faţa unuia dintre peisajele sale subacvatice.

Aşa încât, am avut Mediterana underwater în miniatură. :)

Săpunul este realizat manual prin metoda la rece (adică la temperaturi sub 40 de grade Celsius) ceea ce face ca uleurile şi unturile preţioase, plantele şi maceratele de plante folosite precum şi uleurile esenţiale folosite să-şi păstreze calităţile binefăcătoare.

Am folosit macerat în ulei de plante aromatice mediteraneene: busuioc, rozmarin, salvie, precum şi infuzie din aceste plante, iar în final uleiuri esenţiale de rozmarin, busuioc, salvie. Ca bază am avut uleiuri de: măsline extravirgin, cocos, palmier, unturi de cacao şi shea presate le rece.

Vă invit să vă bucuraţi de Mediterana în miniatură: Săpunul natural handmade MEDITERRANEAN HERBAL BLISS!

Un comentariu:

  1. Cu deosebita recunoastinta, va multumesc pentru produsele pe care le-ati facut cu atata daruire pentru mine. Sunt cele mai bune produse din cate am folosit pana acum .
    Crema pentru ten si sapunul Romazuleea sunt perfect adaptate tipului de ten afectat de: eritroza, cuperoza, acnee si riduri. In plus crema este o excelenta baza pentru machiaj, cu un grad de hidratare deosebit, asa cum mi-am dorit eu.
    Sapunul Romazuleea ma ajuta foarte mult la curatarea zilnica a tenului
    Chiar dupa primele utilizari, sapunul si crema au efecte deosebite vizibile: roseata s-a estompat, acneea s-a retras si nu da semne ca ar mai intentiona sa apara din nou, pielea este mai neteda, tenul mai luminos
    Samponul solid Indian Beauty si Otetul de Trandafiri sunt un adevarat regal pentru parul meu: matreata a disparut, senzatia de mancarime nu mai exista, parul este mai stralucitor si mai sanatos, firul de par este mai puternic si nu se mai rupe atat de usor, combate foarte bine caderea parului
    Pentru mine aceste produse sunt pe primul loc si sunt convinsa ca promit foarte mult si dupa o utilizare mai indelungata
    Carmen N din Brasov

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...